luni, 4 aprilie 2011

Aqua Anima


Desigur, apa nu are suflet, dar fara ea, nici noi nu am avea.
Din toate timpurile, apa a reprezentat elementul primordial.
Botezul la crestinism, purificarea in apele Gangelui la hinduism, Vasak la budism, Voodoo, Feng Shui, descantecele, farmecele, ceremonii premergatoare casatoriei sau inmormantarii, aproape absolut orice activitate de inspiratie spirituala, presupune prezenta si folosirea apei. In constiinta oamenilor, apa inseamna purificare. In subconstientul lor, apa inseamna viata. De facto, apa este viata.
Primul care a sustinut ca nu exista viata fara apa a fost Thales (638/635 idC. - 543 idC) din Milet, marele om care in afara teoremei, a previziunii unei eclipse la data exacta, a pus asa, intr-o doara, si bazele filozofiei cosmogonice. Si toate astea din dragoste de apa.
Personal, consider ca am avut privilegiul de a cunoaste apa intr-un mod deosebit de intim, aproape mistic. Si am avut norocul sa traiesc intr-un loc unde peste tot exista apa. Fiecare dintre noi isi traieste un anume secret. Secretul meu este apa. Nu am reusit niciodata sa o inving. In lupta brutala cu apa, ea va iesi intotdeauna invingatoare. Duritatea apei am cunoscut-o exact in momentul in care deja o iubeam foarte mult. Am incercat timp de doi ani la rand sa fac kitesurfing, lucru care s-a dovedit imposibil pentru mine. In afara faptului ca in urma cazaturilor eram toata vanata (din crestetul capului si pana in talpi), m-am mai ales cu o coasta crapata si un deget fracturat si cu niste dureri in tot corpul. Ca sa zic asa, respiram cu grija uneori. Cu toate acestea, mai ales barbatilor in general sau femeilor cu conformatie foarte solida si sanii mai mici,  le recomand sportul acesta. Este extrem! Tare am fost dezamagita cand mi-am dat seama ca trebuie sa renunt si asta, mai ales datorita faptului ca am fost mirata ca nu am putut sa fac ceva ce presupune...mare, apa adica. Zic asa pentru ca m-am simtit ca si cum cea mai buna prietena a mea, cea mai intima, invita toata gasca la un party si mie-mi inchide usa in nas.
Cu toate acestea, pot sa descriu apa intr-un mod straniu poate, pentru altii. M-am mirat eu insami de cum percepeam apa si, in sinea mea imi ziceam deseori: "te-ai dilit de tot si imparti apa-n 14". In primul rand, sunt o buna scufundatoare si pot sa o strabat la nesfarsit. Stau in apa pana cand pielea mai are putin si mi se desprinde de pe mine. Cunosc curentii, fac difereanta calitatii apei in functie de anotimpuri, de ore, de orientare geografica. Cunosc rezistenta apei, stiu cat te respinge, stiu cum te absoarbe, stiu cum mangaie, stiu sa o "tai" si stiu cum ma "apasa". Ii cunosc sunetele, gustul, mirosul, ritmul. Pot pluti in apa atat de bine incat uneori imi pare ca singurul lucru pe care nu il pot face inca este sa pot dormi in apa. Stiu toate nuantele de albastru, turcoaz si verde. Simt cat oxigen are. Pot simti doar scufundandu-ma o singura data ceea ce eu ii numesc densitatea. Pot sa stau in ea sau in preajma ei oricat si stiu exact ce senzatie imi va provoca daca-i intru, numai privind-o. Nu cred ca exista ceva mai bun de facut decat sa stai pe malul marii, atunci cand soarele incepe sa apuna si sa privesti. Este singura ocazie in care creierul se goleste de ganduri si tot ce faci este sa simti. Oboseala apei seamana cu oboseala dragostei. Esti terminat fizic si mai viu si mai satisfacut ca niciodata. Dupa ce ai obosit stand in apa, simti ca "te-ai umplut", esti "plin". Acestea erau si sunt experientele mele pe care nu mi le-am putut niciodata explica in toata deplinatatea lor. Pentru ca erau prea intense pentru a le reduce doar la niste inductii de natura psihologica.
Acum un an insa, in capul meu s-a facut lumina. Pietena mea mi-a recomandat un documentar, "Apa". Este vorba despre studiile unor cercetatori rusi asupra apei si a cristalelor acesteia. Desigur, nu e vorba de sarlatani si nu e vorba de presupuneri. Documentarul este fascinant. Am mers putin mai departe cu cautarile si am aflat ca primul om care s-a ocupat cu cercetarea apei, a cristalelor acesteia si a modului dupa care se formeaza moleculele de baza ale apei, este Dr. Masoru Emoto (care a si publicat ulterior cartea "The Message from Watter"). Ca sa nu o lungesc, a descoperit, pe baza de observatii repetate si cercetari, deci prin metode stiintifice, ca apa isi formeaza propriile cristale in mod variat, in functie de puritate si in functie de SENTIMENTELE existente in apropierea sa. Sentimentele urate sau sentimentele generate prin evocarea unor personalitati umane ingrozitoare, conduc la crearea de cristale de apa diforme, asimetrice, fara armonie. Tot asa sunt aceste cristale si in apa poluata. Sentimentele frumoase insa, conduc la generarea de cristale armonioase, simetrice. Asadar, apa, viata, se afla intr-o continua transformare iar sentimentele, atat de mult batjocorite, atat de insignifiante din punct de vedere stiintific, sunt capabile sa influenteze materia. (Printre altele, eu mai cred, de exemplu, ca acei copii nascuti din dragoste sunt charismatici). Cel mai frumos dintre toate este cristalul de apa creat sub influenta dragostei si a satisfactiei. Trebuie sa adaug ca cercetarile au aratat ca altfel sunt cristalele apei inainte de o rugaciune, si altfel dupa aceasta. Ba chiar daca "se sta de vorba" cu apa si se reproduce un mic proces de multumire, de linistire si de impacare, apa isi transforma imediat cristalele.
As vrea sa va dovedesc cu imagini.

CRISTAL DE APA INAINTEA RUGACIUNII


CRISTAL DE APA DUPA RUGACIUNE


CRISTAL DE APA POLUATA (centrul orasului Tokio)

CRISTAL DE APA CURATA, DE PRIMAVARA, JAPONIA

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA SENTIMENTELOR GENERATE LA EVOCAREA LUI HITLER

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA SENTIMENTELOR GENERATE LA EVOCAREA MAICII TEREZA

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA SENTIMENTULUI "NU TE MAI SUPORT!"

CRISTAL DE APA LIMPEDE DIN FANTANA LOURDE DIN FRANTA

CRISTAL DE APA DIN GHEATA DIN ANTARCTICA -                            
aviz IceHeart... !

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA PASTORALEI DE BEETHOVEN

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA MUZICII FOLK

CRISTAL DE APA FORMAT SUB INFLUENTA MUZICII HEAVY-METAL

CRISTAL FORMAT DUPA RECITAREA UNEI SUTRE

CRISTAL FORMAT SUB INFLUENTA SENTIMENTELOR DE MULTUMIRE

CRISTAL FORMAT IN "PRIMELE" APE DE PRIMAVARA

CRISTELELE             IUBIRII
   ...SI

Am cautat mult si consecvent pentru a-mi procura aceste fotografii. Doresc ca tot ceea ce prezint sa aiba suport stiintific si sa nu fie simple speculatii.
Minunile sunt cu adevarat minuni doar daca se petrec in realitate. Minunile nu sunt fabulatii.
Pentru mine, aceste cristale au reprezentat confirmarea faptului ca minunile exista, au constituit ceva timp o sursa de amuzament teribil (prietena mea intr-o tara, si eu in alta tara, stam de vorba cu apa inainte de a o bea...). E frumos sa fii nebun, pana la urma. Doar asa reusesti sa vezi forma invizibilului. Sau sa descoperi Troia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu