vineri, 5 august 2011

10 sfaturi pentru tipii tineri - partea I din duelul greco - roman

Din partea grecilor

Themis impartaseste celor mai mici (aia mari pot adauga si ei sfaturi ca doar nu le-am patit eu pe toate):
Ce nu trebuie sa spui niciodata iubitei tale (ca de la barbat la barbat zis, femeile sa nu se mire):
1. "Te-ai ingrasat putin sau mi se pare mie?"
Exista doua posibilitati:
a) Prietena ta e grasa. Pentru mine, tema e tabu. Nu imi plac grasele. O vreau sub mine, nu sa stau pe ea. Subiect inchis, descurca-te singur.
b) Prietena ta nu e grasa, ba chiar isi numara frunzele de la salata. Daca ai vrut sa faci pe desteptul si observatia ta era un chiot de bucurie, ai dat gres. Ceea ce tu vezi drept rotunjimi apetisante, ea va crede ca e "bacon", oribil, celulita, motiv sa reduca frunzele de la 10, la 5. Si ramai cu mana goala. De aia, abtine-te.
2. "Cum naiba te-ai imbracat?" . Asa ceva nu se spune. Daca ei i-a intrat in cap ca trebuie sa puna sandale cu tocuri, rochie de matase si sa-si faca un coc sofisticat pe cap, degeaba ii zici tu ca va trebui sa stea calare pe motor cam 1 h, dupa care va merge prin nisip sau pe o poteca prin care numai cu enduro se trece. Ea va banui ca prietena prietenului tau se va imbraca "bine", asa ca nu renunta la tocuri, rochie de matase si coc. Oricum, e atat de incapatanata ca se va dovedi mai rezistenta ca o enduro. Nu luati tenisii sa ii puna in caz de nevoie. Chiar daca-si rupe picioarele, va va replica, serioasa : "Tenisi cu rochie de matase? Nu se potrivesc!"
3. "Ce prostie e asta?" Daca a cumparat vreo aiureala sau a zis ceva complet aiurea, lasati-o. Femeile au un fix cu inteligenta lor si, de aceea, sa nu indrazneasca NIMENI sa le subaprecieze pe ele!
4. "Fii atenta la..." . ...si continuati cu un sfat cu privire la serviciul ei. Mai intai, ciuleste urechile ca o pisica. Daca va constata ca ceea ce spuneti nu ii convine, scoate imediat ghearele, umfla coada si maraie ca are avansarea in buzunar si salariul ei va deveni cat al vostru. Desi ar trebui sa va bucure, asta cu banii va va termina. E ca si cum v-ar declara ca se duce sa-si puna penis, ca sa aiba si ea.
5. "Am facut o data sex in ...cutare....loc". Asa ceva nu se spune niciodata. Desi ii place ca la varsta ta ai experienta, cum aude concret de vreo experienta despre care oricum banuia ca ai avut-o, se va uita ca si cum ar zice: "Porcule! Ma inselai inainte sa ma cunosti?" Si asta e cel mai usor caz. Poate face ceva si mai rau. In situatii extreme, devine diabolica. S-ar putea sa iti zica si ea pe unde a facut sex inainte sa te cunoasca. Crede-ma, chiar NU vrei sa stii!
6. La intrebari de genul "Ce iti place cel mai mult la mine?" trebuie sa raspundeti in foarte putine cuvinte si atent alese. Este bine sa nu spuneti prea multe motive pentru ca veti fi nevoiti sa explicati si  de ce va place fiecare in parte. Cel mai important e sa alternati chestiile pe care pui mana, cu alea pe care nu pui mana... De exemplu: sanii, inteligenta, fundul, umorul. Daca ai chef sa dezbati tema vreo 3 ore, spune si altele.
7. "Du-te naiba". O va face. Isi va gasi unul al naibii de misto si se va duce cu el. Si vei plange.
8. "Esti exact ca maica-ta!" A se evita sau a se folosi in caz ca vrei sa te desparti. Degeaba le zici ca, in fond, dupa cum zice Freud, tu esti ca tatal lor. Nu stiam de ce nu le convinge Freud. Am aflat de curand, cand una mica si a naibii de sex feminin mi-a zis asa despre celebrul psihanalist: "Freud era un papa-lapte. Impotent. Mare om, mare psihanalist, dar vorbea de chestii pe care nu le cunostea. Cum naiba vorbea de sex daca nu stia ce e ala?" Am ramas mut. Mereu il admiram pe Freud ca pe un tip super, opioman si mare cunoscator de femei! Acum nu-l mai admir.
9. "Invata sa parchezi!" sau "Cum faci asta in timp ce conduci?". O femeie la volan, are o incredere nebuna in propriile forte, cat 10 camionagii adunati. Ele cred ca volanul e un fel de prelungire a mainilor lor. Si, bineinteles ca ele conduc mai bine decat toti barbatii soferi la un loc, asa ca sa nu indrazniti sa ziceti ceva.
Si daca nu ma credeti, va povestesc ce am patit acum 2 zile. Prietena mea, care tot declara ca ei ii e frica sa conduca, la un stop, isi aranjeaza mascara si cateva hartii in geanta. La stopul urmator, retuseaza lip glossul, vorbeste la telefon si se scarpina la calcai. La urmatorul stop uita ca la rosu se opreste. Acum 2 zile, deci, mi-a cerut sa cumpar eu o oglinda speciala pentru a o pune pe aparatoarea de soare, in interior, ca acolo nu are oglinda -habar n-avea ca exista in comert, dar a cerut -. Cand m-am dus sa ii si pun oglinda, mi-a indicat aparatoarea de soare din dreptul copilotului !!!!!!
10. "Stai sa zic si eu ceva". Daca asta inseamna ca trebuie sa se opreasca din vorbit, va face 2 chestii: va continua sa vorbeasca si va continua sa vorbeasca.

Va urma replica mea.

2 comentarii:

  1. "a) Prietena ta e grasa."
    Spuneau oameni patiti si resemnati ca e grasa atunci cand pe ea te culci si tot cu ea te invelesti. To be tested...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doua obiectii vizavi de pct 1 si 10
    1. M-am bucurat cand prietenul meu m-a intrebat asta
    10. Eu nu sunt prea vorbareata, deci nu e cazul (eh, mai am si eu momente logoreice, dar mai rar) :)

    Ideea e ca sunt cazuri si cazuri..., dar in mare, sfaturi bune :)

    RăspundețiȘtergere