sâmbătă, 26 martie 2011

Introducere-n poveste

Initial am incercat sa conving pe altcineva sa isi faca un blog. Dar nu s-a lasat convinsa persoana, asa ca intr-un avant creativ, am zis ca daca altul nu vrea, vreau eu ! Si asta nu-mi diminueaza cu nimic placerea.
Ma intereseaza sa vad cum ma recepteaza cineva doar prin prisma gandurilor, a ideilor, a informatiilor si, de ce nu?, a originalitatii. Curiozitatea mea e cat se poate de mare. Vreau sa vad cum se poarta oamenii cu "mine" atunci cand nu ma pot vedea, vreau sa-mi vad chipul ascuns ochiului nu prin aprecieri ce mi se adreseaza personal, dar prin reactii ce vizeaza "chipul" din mine, reflectia acestuia in ceea ce scriu. Sper sa fac treaba buna desi am ferma convingere ca texte introductive de genul acesta au fost scrise in nenumarate limbi si de nenumarate ori.
La urma urmei, in fiecare zi spunem "Buna ziua" fara sa dorim cu adevarat celui salutat sa aiba o zi buna dar simtindu-ne oribil daca nu dam, totusi, binete. Asa si cu prezentarea aceasta.
In continuare nu va mai fi nevoie sa dau un "Buna ziua" mecanic, doar de dragul de a fi in rand cu lumea.
Desigur, adaug si placerea mea de a scrie si de a interactiona!
Hai! Dat fiind ca nu prea am idee ce fac cu toate setarile astea, nu prea stiu sa ma "imbloghez" cum trebuie si ca ma citesc doar eu pe mine, imi doresc in gura mare: BAFTA !!!. Pe cai, haiduci!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu