vineri, 30 septembrie 2011

NewDay si Asul de pica


NewDay este o firma din asta unde se duceau grasii, celulistii si babele ca sa slabeasca.
De cand cu criza economica, reducerea pensiilor si alte belele, lumea supraponderala s-a dat peste cap complet si in loc sa se gandeasca cum sa dea jos kilogramele, se gandeste mai mult cum sa le tina pentru vremuri grele. Un fel de depozit pentru vremea foametei.
Asadar, newdaynienii au ramas fara clienti.
Dar le-a venit o idee. Au luat catalogul telefonic si suna...
Driiiiiiiiiiiiiiiing face telefonul meu. Ala stabil -adica fix-. Cum l-am auzit, am turbat. Toata lumea stie ca interzic cu desavarsire sa ma sune pe stabil oricine (in afara de tata, ca lui cu cat ii interzic mai mult, cu atat ma suna mai des). Doresc a fi sunata doar pe mobil, ca sa refuz sa raspund doar la un telefon, nu la amandoua.
In fine, incepe o voce foarte profesionala sa imi explice ca suna pentru o statistica medicala ce priveste situatia alarmanta a obezitatii in Grecia.
Eu, interesata ca intotdeauna de chestiile astea, imediat am muscat din momeala. Asta ca sa ma invat minte alta data si sa-mi intre mintile-n cap! Si-mi explica aia, eu eram de acord cu ea...pana cand imi zice ca ar aprecia daca as putea sa trec pe la centrul lor, pentru a face un test al arderilor mele.
Apucasem sa ma laud ca eu ard tot si nu se pune nimic, mandra sa ies din cercul suspect, de grasi nesimtiti care infuleca de mama focului la miezul noptii. Eu am zis ca ard tot dar am uitat sa specific si ca nu prea am ce arde pentru ca nu-s mancacioasa.
Oricum, tot cu steagul cetateanului constiincios ridicat, am acceptat sa trec pe la centrul lor, dat fiind ca oricum ma duceam la supermarket si era in drumul meu. Mi-a trecut mie prin cap ca poate fi o capcana, imediat ce am auzit de NewDay, dar era culmea sa ma convinga aia ca trebuie sa slabesc! Si daca incercau, merita sa ma duc ca sa vad ce iese. Oricum, eu i-am precizat aleia ca ma duc de dragul statisticii, nu pentru vreo oferta de program de-al lor.
Ma imbrac, ma parfumez, ma cocotz pe pantofi si da-i bataie sa fac pe cetateanul sensibil la problemele grasilor de langa ei (ca eu chiar am vreo 5 vecini grasuni tare).
Ajung la centrul lor...ma ia in primire una de vreo 45 de ani, imbracata cam ca una de 17. Ce m-a socat a fost faptul ca desi arata bine, burta ii atarna ca un saculet. O fi nascut femeia dar nu vroia sa recunoasca !
S-a uitat bine la mine, a inceput sa imi explice cu obezitatea, aiureli, cum trebuie sa mancam, cum nu trebuie...
M-am uitat bine la ea si i-am pus o singura intrebare: "Doamna, vi se pare ca eu mananc?"
Tipa a ramas vreo 3 secunde cam fara sa stie ce sa zica, dupa care a raspuns: "Nu prea!"
In sfarsit, revenisem acana spre logica de bun simtz.
Am uitat sa precizez ca in ultimul timp, datorita unor chestii, sunt cam slaba si chiar cam jerpelita, as adauga.
Tipa insa, nu s-a dat batuta!
Avea un as in maneca.
Asul era de pica, misto, bine facut, de nota 10. Daca avea ala diploma de medic, atunci am si eu de inginer horticol! Oricum, incepuse sa ma intereseze toata faza, va dati seama de ce.
Respectivul as de pica urma sa imi ia tensiunea, sa ma cantareasca si sa imi faca testul ala de arderi.
Vreo 5 minute a fost super, m-a ajutat tipul sa stau, eu am stat...
Mi-a luat tensiunea, m-a pipait bine, tot tacamul, a fost foarte misto. A meritat faza.
Testul de arderi, propriu zis, a fost total neinteresant pentru ca asul de pica nu statea acolo tot timpul. A venit insa, de vreo 5 ori sa ma intrebe daca sunt OK. Cum il vedeam, eram imediat foarte bine.
In fine, ca sa n-o mai lungesc, testul a aratat ca ard de sting, cantaritul nu l-au comentat dar mi-a venit si mie randul sa ma amuz.
Concluziile trebuia sa mi le enunte respectivul as de pica. Statea la un birou si in spatele lui era o vitrina, in forma de piramida etajata, pe fiecare etaj fiind expuse unele alimente.
Tipul, a carui treaba era sa ma bage pe mine in vreun program de dieta, trebuia sa ma convinga de incredibil: ca am nevoie de dieta. Era cam de varsta mea. Si desi arata de 5 ori mai bine ca mine, se codea si nu stia cum sa inceapa. Concluzia? Era la mana mea, clar.
Cred ca mai usor i-ar fi venit sa anunte porcul ca de Ignat, trebuie sa il taie.
Dat fiind ca l-am vazut ezitand, am inceput prin a-l anunta ca eu mananc cam tot ce e in piramida aia, in afara de painea aia de toast, unt, pui, carne de vaca, broccoli si lapte.
S-a uitat ganditor la mine si a zis : "Da".
Cand mi se zice da, e un semn bun si incurajator asa ca am continuat, insirand special tot ceea ce nu mananc pe bune, precum si altele pe care le mananc cu placere dar el nu avea de unde sa stie asta. In final, nu mai ramasese nimic de nemancat. Tipul era buimac si sunt convinsa ca incepuse sa se intrebe daca nu cumva fac misto de el.
Ca sa iasa din incurcatura, decis fiind sa imi ia banii, incepe sa se lege de pielea mea:
_La un tratament de hidratare a pielii v-ati gandit?
Eu, oleaca arsa, am sarit in sus:
_De ce? Ce are pielea mea?
El, tanar si nelinistit, fata in fata cu dracul, s-a disculpat imediat:
_N-are nimic!
_Pai si daca n-are nimic de ce sa fac tratament de hidratare?
Pare ca-si revine si se gandeste sa treaca la ofensiva:
_Aparent, pielea pare ca nu are nevoie de nimic, dar daca vom privi la monitor, veti vedea ca pot apare probleme.
Cum mi-a zis de monitor, am redevenit interesata si am acceptat sa ma insoteasca -hehe!- ca sa-mi vada mai indeaproape pielea. Intr-adevar, avea o chestie ca un stilou pe care-l plimba pe obrajii mei si mi-a zis ca am puncte negre. Le-am vazut si eu adica, avea dreptate. Dar nu m-am putut abtine sa nu rad putin de el si sa nu-l intreb daca nu cumva ecranul lor are purici.
Omul mi-a explicat ca punctuletzele alea (care cu ochiul liber nu se vad), trebuiesc imediat scoase cu programul ce mi-l ofera ei.
Cat costa toata distractie? 1.080 de Euro.
Tipul, cand mi-a zis pretul, aproape ca se inrosise. Macar avea un pic de bun simt in strafunduri.
Pentru ca sa te dai medic si sa profiti de cum arati, impresionand niste femei corpolente si lipsite de ... diverse, nu e o chestie de bun simt. Ori asta era rolul sau acolo. Da' eu nu eram baba, nu eram corpolenta si o sa-mi iau si diploma de inginer horticol florar ! Sper adica. (Doar ca mai tarziu, acum sunt ocupata cu altele.)

I-am multumit pentru testul cu arderile, i-am urat succes in statistica lor cu grasii, mi-am luat geanta si am plecat in graba, ca inchideau aia la supermarket si eu uitasem ca vroiam sa ajung si acolo, cu ochii dupa asi de pica. Am ajuns la timp insa, mi-am facut cumparaturile si mi-am luat si niste benzi din alea de lipit pe piele cu care se scot punctele negre oricat de invizibile ar fi. Benzile alea ar scoate chiar si puricii de pe monitor. Si costa 7 Euro si ceva. Sic !

7 comentarii:

  1. deci telefon stabil = telefon fix (in limba romana) =)) ... well ...si eu am cateva care ma suna tot ptr grasi ... :)) si ma pun sa beau 3 coctailuri/zi ...care sunt dulci si gretoase ....si sa nu mananc nimic ....cum dreaq sa beau lichide dulci ...e o oroare ptr mine ... si vascoase tare k un ulei de masina ...de culoare roz sau maro in functie de ceea ce ar vrea sa inlocuiasca ... capsunile sau ciocolata ... eu care de 10 ani beau cafeaua fara pic de zahar :)) nu din cauza greutatii ... cum sa beau siloshenia aia ca sa slabesc ...pwuhaha ...mersul pe jos face piciorul frumos ... slabim natural .... prin miscare fizica ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, da, e vorba de tel necelular.
    Daca te mai suna, du-te.
    E ca la teatru. Tu sa fii decisa sa nu lasi bani acolo dar lasa-i sa creada ca poate, poate...
    Eu in seara aia ma plictiseam oleaca...si m-am dus la circ, na.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca am patit-o eu in mall.. M-a oprit o tanti ca sa fac nush ce testul pasaricii nezburatoare... Si am acceptat... Desigur ca ea a inceput sa imi dramatizeze ca sunt mai plinuta si ca alte pasarici nezburatoare... si sa ma duc la centrul lor, de unde iau nush ce pastile... care costa in jur de 500 lei tot tratamentul lunar... si eu i-am zis "Auzi doamna... crezi ca eu sunt genul care sa dea 5 milioane pe luna pe pastile? Eu sunt la facultate, am altele pe cap." Si m-am tirat in mare viteza de acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma intreb , oare cum te-ai simtit cand ti-a zis de punctele negre. plus de astea nu erau vizibile ochiului liber din cele citite (sper sa nu ma insel). i-ai dat voie sa le observe cu nush ce lupa dermatografica , sau ce monitor de observare o fi ala ? pana la urma te-ai decis daca o sa trebuiasca sa depozitezi sau sa arzi calorii? :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Spike, nu-s nebuna sa platesc 1000 de Euro ca sa fac ceva ce oricum tot singur tre sa faca omul: daca e grasuliu sa manance mai putin si daca e slab, sa manance mai abitir. Ca doar nu or manca sau s-or abtine din mancare altii, nu?
    Punctele negre sunt in orice piele, de fapt e praf adunat in pori. Orice piele are asa ceva.
    Si da, am vrut sa vad la monitor stii de ce? Sa vad unde sunt alea mai multe ale naibii si sa le scot eu singura, cu banda aia adeziva, speciala.
    Alea sunt mai mult pe la nas, iti zic eu.
    Acneea, puncte negre permanente si altele, se rezolva de cosmetician, nici de mine si nici de aia.

    Cu depozitatul mai vedem, nu-s deh, foarte foarte slaba! Stau in picioare bine si singura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Irs, esti tare simpatica! Nu m-as deplasa la un astfel de centru nici sa ma ademeneasca cu ciucalata :)) (iar apoi vor intra la banuieli si voi fi acuzata de sedentarism)

    Stii cum e ? Unii au nevoie sa dea mii de euro pe ceva ce pot face, teoretic, si singuri. Poate pentru ca in momentul in care au dat atatia bani se gandesc ca acum e neaparat sa functioneze si sa fie perseverenti, ca doar au cheltuit o avere pe asta.
    De-aia mai multi oameni merg la sala si nu in parc, sau oriunde in aer liber pentru a face miscare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Colorbliss
    Da...dar am eu un coafez cam scump (e si francez, e si gay, iti dai seama cate talente), e drept ca taie excelent parul -ca la pieptanat nu se pricepe. Eu ma duc la el ca vreau sa-mi taie parul in asa fel, incat sa stea fara pieptanari sofisticate (am parul ondulat) si...pentru masaj. La ce masaj poate face omul ala la cap, as da 1000 de Euro, da. Uneori simt pana-n degetele de la picioare, e orgasmica faza.
    Cel mai mult imi place cand are el cate o deceptie sau se indragosteste. Ca masajul e gratuit....fiindca vrea sa imi povesteasca peripetiile. Asa ca...vezi? Exista unele chestii pentru care mai merita si sa dai bani. Iar oamenii astia de se duc la centrele astea de slabit, dau bani pentru a-i tine altii din scurt, sa slabeasca. Cumpara vointa de la altii pentru ca ei nu au. Atata tot.

    RăspundețiȘtergere