luni, 30 mai 2011

Syntagma - Atena

Ieri am avut o surpriza placuta din partea celor de la Harley Davidson Club.
N-am vazut in viata mea astfel de imagini: babute tunse castron cu ochelari si camasute cu dantelute, sa isi puna mainile la urechi din cauza zgomotului si apoi sa le ia curajoase ca sa aplaude motociclistii imbracati in piele, cu plete si cu casti de nazi! Cred ca daca puteau, ii serveau si cu o dulceata sau niste gogosi (bunicile grecoaice au un fix cu gogosile). Oricum, se vedea pe fata lor ca erau mandre, habar nu am de ce le straluceau asa ochii! Nu stiam daca imi vine sa plang sau sa rad dar mi-am dat seama ca oamenii sunt capabili sa treaca peste orice si sa se sustina atunci cand se lupta pentru demnitatea lor. Din pacate, mi-au furat telefonul si am facut pozele cu ce am apucat.
Oricum, initial s-a auzit un zgomot ... care m-a dus cu gandul ca gata, au venit astia cu tancurile! Apoi ma gandeam ca totusi, nu se aud senile si ma gandeam ca e bombardier! Nimic nu suna mai impunator decat peste 100 de Harley sosind !






La faza descrisa anterior, se asorteaza ....asta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu