joi, 2 februarie 2012

Unde isi au femeile coloana vertebrala


Tocmai am trecut pe la prietena mea.
Asadar, ne-am facut cate o cafea decofeinata amandoua, ne-am asezat turceste pe covor si am inceput sporovaiala.
Din vorba in vorba si barfind-o pe una din cercul nostru care si-a batut barbatul pentru ca el nu vrea sa ii dea divortul, ne-am fixat atentia pe tema mereu in nebuloasa: barbatii.
Eram intr-o stare de slabiciune totala amandoua, spunand ca naiba ii intelege, ca atunci cand ai nevoie de ei nu sunt, ca de fapt nu sunt in stare sa iubeasca, ca noaptea stau si se uita la meciuri si cine mai stie la ce (si-am bulbucat ochii amandoua, cu inteles). Dupa care le-am aratat putina clementa, recunoscand ca lor, ca soti, li se cere sa duca tot greul,ca trebuie sa fie tari desi sunt si ei oameni, ca in vremurile de azi sunt foarte presati la serviciu, cu familia, cu problemele economice.

In treacat, barbatul prietenei mele m-a intrebat: "_Tu despre al cui sot vorbesti?"

Am inghitit galusca si am replicat ca vorbesc de barbati in general. Nu am putut sa nu oberv, insa, despre cat de al naibii a fost. Dar nu-i nimic, ii vine si lui randul!

In final, dupa multe exemple ilustrative de cupluri, cu refren cu faza cu tipa care i-a dat cateva scatoalce sotului ce nu vroia sa-i dea divortul, am ajuns, totusi, uimitor, paradoxal si complet pe neasteptate, la o concluzie: totusi, barbatii sunt pentru noi, femeile, niste stalpi de sustinere.
Din spatele nostru, s-a auzit o voce: "_De sustinere si de ratiune."
Am ignorat interventia si am continuat in acelasi spirit admirativ la adresa barbatilor: ca sunt sprijinul nostru, puterea noastra, aripa ocrotitoare -alte tampenii de genul astora- si, in final, ca sunt coloana noastra vertebrala.
Brusc, sotul prietenei mele vine repede, se aseaza pe canapea (noi stand turceste pe covor), ne priveste special de sus in jos si zice: "_Cu alte cuvinte, fara noi, barbatii, voi nici vertebrate n-ati fi. Voi, femeile, sunteti in stare si in desert daca va aflati, desculte si insetate, in loc sa plangeti dupa apa, sa plangeti dupa coloane vertebrale, sprijin, aripi si ... stalpi."

Pe de o parte, ii dau dreptate. Pe de alta parte, i-as da vreo doua.


6 comentarii:

  1. Intotdeauna m-a amuzat tema de conversatie "Barbati vs. femei" sau "Femei vs. barbati".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu vor fi discutii pe tema asta, atata timp cat barbatilor li se pare k femeile tind sa fie barbate si nu k pot face si ele o parte dintr-o anumita munca "destinata(exclusiv) barbatilor" ... :))

      Ștergere
  2. aaaa ... si barbatii care "fac munca de femeie" ? croitori, bucatari, ... adica ei is efeminati????:)) doamne cum arunca cu piatra .... si se improsca ei ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma amuza, dovada ca atunci cand avem chef de relaxare, impreuna cu prietenelemele ori le dam note, ori ii analizam... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Rezulta ca femeia conduce barbatul, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu.Rezulta ca barbatii conduc femeile cum vor,chiar daca nu-s ale lor. Cu ceva zile inainte ne-a apucat plansul peamandoua si din cauza ca facusera misto de noi atat sotul cat si baiatul ei,am intrat ofuscate intr-o camera. Ceea ce ne-a facut sa ne simtim cu adevarat rau a fost ca si cele 2 matze ale lor (femele), au venit in camera cu noi. Culmea ! Si catzeaua! Tot ce era de sex feminin se varase intr-o camera. Si magarii aia doi stateau in salon si se auzea : hahahahaha ! hahahahaha!

    RăspundețiȘtergere